Hjælp
Har du spørgsmål?
Clarins besvarer alle dine mest presserende spørgsmål under Ofte Stillede Spørgsmål:
Ordrer, returnering og levering, loyalitetsprogram, min konto, produkter og brand, ansvarlig skønhed.
22 SPØRGSMÅL
Min Ordre
GENNEMSE SPØRGSMÅLENE
17 SPØRGSMÅL
Følg min Returpakke
GENNEMSE SPØRGSMÅLENE
11 SPØRGSMÅL
Mit Loyalitetsprogram
GENNEMSE SPØRGSMÅLENE
11 SPØRGSMÅL
Min Konto
GENNEMSE SPØRGSMÅLENE
14 SPØRGSMÅL
Produkt og Brand
GENNEMSE SPØRGSMÅLENE
04 SPØRGSMÅL
Ansvarlig Skønhed
GENNEMSE SPØRGSMÅLENE
Ofte Stillede Spørgsmål
“
Er min ordre blevet bekræftet?
Et par minutter efter at vi har modtaget besked om, at din betaling er accepteret, modtager du en mail, der bekræfter din ordre. Bekræftelsen sender vi til den mailadresse...
LÆS MERE
“
Hvad er jeres returpolitik?
Har du skiftet mening? Det er meget vigtigt for os, at du er tilfreds, og vi giver dig mulighed for at returnere...
LÆS MERE
“
Hvornår bliver min ordre leveret?
Vi kan afsende din ordre samme dag, hvis du afgiver ordren inden kl. 15. Efter kl. 15 sendes ordren næste arbejdsdag. Afhængigt af den tjeneste du har valgt...
LÆS MERE
“
Er det muligt at modtage prøver?
Vi er ikke i stand til at sende prøver direkte til dig med posten. Du kan dog se vores produkter...
LÆS MERE